nabídka zboží
podle druhu
podle značky
TOPlist

obchodní podmínky

1) Objednávka zboží

Objednání zboží probíhá elektronickou poštou prostřednictvím objednávkového formuláře. Prosíme o vyplnění e-mailové adresy a tel. čísla pro možnost potvrzení objednávky a upřesnění termínu dodání.

 

2) Dodací podmínky a ceny dopravy

Nejlevnější alternativou dopravy je zásilková služba PPL, za kterou Vám budeme účtovat dopravné ve výši 80-Kč. Pokud Vás dopravce nezastihne doma, je možno zanechatr balík na výdejmím místě ve smluvních PPL Parcel Shopech viz. www.pplparcelshop.cz. Při objednávce vyšší než 2.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.

 

Pokud budete chtít balík odeslat Českou Poštou, budeme Vám účtovat poštovné ve výši 110,-Kč za Balík do ruky nebo 105,-Kč za Balík na poštu. Při objednávce vyšší než 3.000,- Kč vč. DPH je dopravné zdarma

 

Alternativní dopravou balíků je zásilková služba Geis. Za tu Vám budeme účtovat dopravnévné ve výši 100,-Kč na balík doručený na vaši adresu a 90,-Kč balík doručený do Geis Pointu (výdejní místa společnosti geis). Při objednávce vyšší než 3.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.

 

 

Na SLOVENSKO zasíláme zboží kurýrní službou PPL (DHL). V tomto případě Vám budeme účtovat poštovné ve výši 155,-Kč (5.7 EUR). Při objednávce vyšší než 4.000,-Kč (150 EUR) vč. DPH je dopravné zdarma. V případě zaslání zboží na dobírku ho bude platit v EUR. Při zaslání zboží firmám, které jsou plátci DPH, zašleme zboží za cenu bez DPH.

 

Zboží zasíláme zásilkovou službou Geis (doručení na adresu nebo do Geis Pointu), PPL (doručení na adresu), Českou poštou (Balík do ruky, Balík na poštu nebo Doporučená zásilka). Všechny výše uvedené ceny jsou uvedeny včetně DPH. POZOR! Úložní doba zásilky je pouze 7 dní!

 

Zboží s označenou dostupností je na našem skladě nebo na skladě našeho dodavatele a dodací doba se pohybuje v rozmezí 2-5 pracovních dnů (je uvedeno). Aktualizace dostupností zboží u nás probíhá několikrát týdně, přesto se může stát, že některé zboží již nemusí být k dispozici. Dostupnost zboží si můžete ověřit telefonicky nebo e-majlem.

 

Zboží označené "Na dotaz" s náma konzultujte telefonicky nebo e-mailem.

 

Zvýhodněná cena u zboží označeného "AKCE" nebo "SLEVA" platí pouze do vyprodání zásob v naší prodejně nebo ve skladu našeho dodavatele.

 

3) Platební podmínky

Úhrada probíhá buď předem dle zaslaných platebních podkladů, online platební kartou přes bránu České spořitelny (Visa, Visa Elekctron, MasterCard, Maestro) nebo při dodání zboží (dobírkou). Daňový doklad (faktura) bude přiložen ke zboží. Za dobírku účtujeme 29,-Kč a v případě dodání přes Geis a PPL a zboží můžete platit i kartou, u zásilky České pošty účtujeme 39,-Kč. Za dobírku na Slovensko účtujeme 44Kč (1.7 EUR). Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

 

4) Informační oznámení k EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

5) Výměna zboží

V případě, že jste si zvolili špatnou velikost a pokud do 7 dnů od převzetí zašlete nepoškozené a nepoužité zboží zpět, vyměníme Vám jej za jinou Vámi požadovanou velikost v co nejkratším čase. Doporučujeme však předběžnou vzájemnou domluvu e-mailem nebo telefonicky. Za výměnu zboží standardně účtujeme manipulační poplatek ve výši 150,-Kč v České republice a 250,-Kč (9.3 EUR) na Slovensko (nebo dle dohody). Zboží zaslané k výměně musí být zabaleno v pevné krabici (nemusí to být nutně ta, ve které Vám zboží přišlo) tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží a vyplněný návratový list (ke stažení zde). Zásilku adresujte na GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy.

 

6) Reklamace / Vrácení zboží

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejpozději do 3 dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. Objednané zboží je možné do 14 ti dnů od doručení vrátit bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy dle zákona 367/2000Sb). Takto vracené zboží musí být nepoužité, čisté, nepoškozené a schopné dalšího prodeje. Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout převzetí k reklamaci zboží, které nesplňuje výše uvedené zásady. Kupující má povinnost písemně (e-mailem) informovat prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Takto vracené zboží musí být zabaleno v pevné krabici (nemusí to být nutně ta, ve které Vám zboží přišlo) tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží a vyplněný návratový list (ke stažení zde). Zboží musí být zasíláno doporučeně, nikoliv na dobírku! Prodejce není povinen reklamaci zaslanou na dobírku převzít. Po obdržení vráceného zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem nejpozději do 30dní od obdržení vráceného zboží. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi - manipulační poplatek ve výši 150,-Kč v České republice a 250,-Kč (9 EUR) na Slovensko. V případě pořadavku o zaslání částky za vrácené zboží do peněžního ústavu na Slovensko refakturujeme polplatek za zahraniční platbu ve výši 220,-Kč (8 EUR) účtovaný Českou spořitelnou. Kupující nemá nárok požadovat zpět také částku, kterou vynaloží za odeslání zboží zpět prodávajícímu. Zásilku adresujte na GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy.

 

7) Ochrana osobních údajů

Provozovatel GTSTORE.cz prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, telefonní čísla, emailovou adresu a poštovní adresu) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. 

 

Při nakládání s osobními daty se provozovatel GTSTORE.cz zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli, provozovatel se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat. 

 

Zákazník využíváním služeb provozovatele GTSTORE.cz dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace) a to písemnou formou na obchod@gtstore.cz 

 

Přístup registrovaným zákazníkům do obchodu a možnost objednávek jsou chráněny přístupovým heslem, které zná pouze registrovaný zákazník. Proto, prosíme, nenechávejte toto heslo volně přístupné ostatním osobám, aby nemohlo dojít k jeho zneužití a následně ke zneužití Vaší registrace a Vašich údajů. Za zneužití přístupového hesla provozovatel nenese žádnou odpovědnost.

 

8) Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@gtstore.cz.

 

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

 

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

 

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

 

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 

Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

 

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

 

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

 

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

nejprodávanější
Alpinestars Tech 10 BíláAlpinestars Tech 10 Bílá
10 11 12 13 8 14
-20%
Doprava zdarma
cena s DPH
10 790 Kč
Alpinestars Tech 10 Bílá/Modrá/ČervenáAlpinestars Tech 10 Bílá/Modrá/Červená
9 10 11 13 8 7
-19%
Doprava zdarma
cena s DPH
10 990 Kč
anketa

Rozumím    Další informace