nabídka zboží
podle druhu
podle značky

obchodní podmínky

1) Objednávka zboží

Objednání zboží probíhá elektronickou poštou prostřednictvím objednávkového formuláře. Prosíme o vyplnění e-mailové adresy a tel. čísla pro možnost potvrzení objednávky a upřesnění termínu dodání.

 

2) Dodací podmínky a ceny dopravy

Nejlevnější alternativou dopravy je zásilková služba PPL, za kterou Vám budeme účtovat dopravné ve výši 99,-Kč. Pokud Vás dopravce nezastihne doma, je možno zanechatr balík na výdejmím místě ve smluvních PPL Parcel Shopech viz. www.pplparcelshop.cz. Při objednávce vyšší než 2.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.

 

Pokud budete chtít balík odeslat Českou Poštou, budeme Vám účtovat poštovné ve výši 119,-Kč za Balík do ruky nebo 115,-Kč za Balík na poštu. Při objednávce vyšší než 3.000,- Kč vč. DPH je dopravné zdarma

 

Alternativní dopravou balíků je zásilková služba Geis. Za tu Vám budeme účtovat dopravnévné ve výši 109,-Kč vč. DPH na balík doručený na vaši adresu nebo do Geis Pointu (výdejní místa společnosti geis). Při objednávce vyšší než 3.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.

 

 

Na SLOVENSKO zasíláme zboží kurýrní službou PPL (DHL). V tomto případě Vám budeme účtovat poštovné ve výši 155,-Kč (5.7 EUR) vč. DPH. Při objednávce vyšší než 4.000,-Kč (150 EUR) vč. DPH je dopravné zdarma. V případě zaslání zboží na dobírku ho bude platit v EUR. Při zaslání zboží firmám, které jsou plátci DPH, zašleme zboží za cenu bez DPH.

 

Zboží zasíláme zásilkovou službou Geis (doručení na adresu nebo do Geis Pointu), PPL (doručení na adresu), Českou poštou (Balík do ruky, Balík na poštu nebo Doporučená zásilka). Všechny výše uvedené ceny jsou uvedeny včetně DPH. POZOR! Úložní doba zásilky je pouze 7 dní!

 

3) Platební podmínky

Úhrada probíhá buď předem dle zaslaných platebních podkladů (platba převodem ze Slovenska je zpoplatněna o výši bankovního poplatku České spořitelny ve výši 100,-Kč), online platební kartou přes bránu České spořitelny (Visa, Visa Elekctron, MasterCard, Maestro) nebo při dodání zboží (dobírkou). Daňový doklad (faktura) bude přiložen ke zboží. Za dobírku účtujeme 29,-Kč vč. DPH a v případě dodání přes Geis a PPL a zboží můžete platit i kartou, u zásilky České pošty účtujeme 39,-Kč vč. DPH. Za dobírku na Slovensko účtujeme 44Kč (1.7 EUR) vč. DPH. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

 

 

4) Dostupnost a doba dodání 

Dodání zboží trvá v závislosti na tom, kde na kterém skladu se nachází. Dostupnost označujeme pěti způsoby: 

 

  • Skladem na prodejně - máme v kamenné prodejně na Hukvaldech, pokud vytvoříte objednávku do 12ti hodin, bude zpravidla vyřízena a expedována tentýž den vyjma soboty, neděle a svátků.
  • Skladem - zboží se nachází na externím skladu, odesíláme 2-3tí pracovní den po vytvoření objednávky.
  • Skladem u dodavatele - zboží se nachází na skladu nebo v prodejně našeho dodavatele, odesíláme 2-5tý pracovní den po vytvoření objednávky v závislosti na dodání dodavatele.
  • Na objednávku (přibližná dostupnost) - zboží se nachází např. na centrálním evropském skladu, kde objednáváme hromadně 1 týdně. V závorce uvádíme přibližnou dodací lhůtu.
  • Na dotaz - zboží s negarantovanou dostupností, konzultujte telefonicky nebo e-mailem. 

 

Aktualizace dostupností zboží u nás probíhá denně, přesto se může stát, že některé zboží již nemusí být k dispozici, jelikož si jej objednal někdo před Vámi nebo zakoupil v prodejně. 100% dostupnost zboží si můžete ověřit telefonicky nebo e-majlem.

 

Zvýhodněná cena u zboží označeného "AKCE" nebo "SLEVA" platí pouze do vyprodání zásob v naší prodejně nebo ve skladu našeho dodavatele.

  

5) Informační oznámení k EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

6) Výměna zboží

V případě, že jste si zvolili špatnou velikost a pokud do 7 dnů od převzetí zašlete nepoškozené a nepoužité zboží zpět, vyměníme Vám jej za jinou Vámi požadovanou velikost v co nejkratším čase. Doporučujeme však předběžnou vzájemnou domluvu e-mailem nebo telefonicky. Za výměnu zboží standardně účtujeme manipulační poplatek ve výši 150,-Kč vč. DPH v České republice a 250,-Kč (10 EUR) vč. DPH na Slovensko. Zboží zaslané k výměně musí být zabaleno v pevné krabici (nemusí to být nutně ta, ve které Vám zboží přišlo) tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží a vyplněný návratový list (ke stažení zde). Zásilku adresujte na GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy.

 

7) Vrácení zboží

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je kupující povinen reklamovat zboží nejpozději do 3 dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. Objednané zboží je možné do 14 ti dnů od doručení vrátit bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy dle zákona 367/2000Sb). Takto vracené zboží musí být nepoužité, čisté, nepoškozené a schopné dalšího prodeje. Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout převzetí k reklamaci zboží, které nesplňuje výše uvedené zásady. Kupující má povinnost písemně (e-mailem) informovat prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Takto vracené zboží musí být zabaleno v pevné krabici (nemusí to být nutně ta, ve které Vám zboží přišlo) tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží a vyplněný návratový / reklamační list (ke stažení zde). Zboží musí být zasíláno doporučeně, nikoliv na dobírku! Prodejce není povinen převzít reklamaci zaslanou na dobírku a tudíž ji nepřevezme. Po obdržení vráceného zboží, prodejce kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem nejpozději do 30dní od obdržení vráceného zboží. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu fakturované ceny (cena zboží, dopravné, doběrečné) a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží Kupujícímu a jeho vrácení = manipulačním poplatkem ve výši 200,-Kč vč. DPH v České republice a 250,-Kč (10 EUR) vč. DPH na Slovensko. V případě pořadavku o zaslání částky za vrácené zboží do peněžního ústavu na Slovensko refakturujeme polplatek za zahraniční platbu ve výši 220,-Kč (8 EUR) účtovaný Českou spořitelnou. Kupující nemá nárok požadovat zpět částku, kterou vynaloží za odeslání zboží zpět prodávajícímu. Zásilku adresujte na GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy.

 

7) Reklamace zboží

Prodejce rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. 

 

Kupující je povinen poskytnout Prodejci veškerou součinnost k ověření reklamované vady, jejího vzniku a k jejímu odstranění. Kupující při uplatnění reklamace je povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství.

 

Kupující je povinen předat zboží k reklamaci kompletní. Kupující dále předá prodejci kopii prodejního dokladu, přesný a výstižný popis závady (tj. v čem vada spočívá nebo jak se projevuje) a úplné kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail). V případě zaslání zboží k reklamaci poštou musí zsilka obsahovat doklad o koupi zboží a vyplněný návratový / reklamační list (ke stažení zde). 

 

Při uplatnění reklamace obdrží kupující písemné potvrzení, které mu slouží jako doklad při vyřízení reklamace. Kupující je povinen při sepisování potvrzení uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem potvrzení.

 

Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší možné. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného Zboží. Kupující o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.

 

V případě neoprávněné reklamace bude reklamované zboží nachystáno k osobnímu odběru na výdejním místě prodejce. V přépadě požadavku kupujícího o zaslání zboží zpět Českou poštou nebo PPL bude Prodejce účtovat za zaslání náklady, které vynaložií v souvislosti se zasláním reklamovaného zboží zpět = manipulačním poplatkem ve výši 200,-Kč v České republice a 250,-Kč (10 EUR) na Slovensko. 

 

9) Ochrana osobních údajů

Provozovatel GTSTORE.cz prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, telefonní čísla, emailovou adresu a poštovní adresu) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. 

 

Při nakládání s osobními daty se provozovatel GTSTORE.cz zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli, provozovatel se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat. 

 

Zákazník využíváním služeb provozovatele GTSTORE.cz dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace) a to písemnou formou na obchod@gtstore.cz 

 

Přístup registrovaným zákazníkům do obchodu a možnost objednávek jsou chráněny přístupovým heslem, které zná pouze registrovaný zákazník. Proto, prosíme, nenechávejte toto heslo volně přístupné ostatním osobám, aby nemohlo dojít k jeho zneužití a následně ke zneužití Vaší registrace a Vašich údajů. Za zneužití přístupového hesla provozovatel nenese žádnou odpovědnost.

 

10) Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@gtstore.cz.

 

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

 

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

 

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

 

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 

Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

 

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

 

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

 

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.