Reklamační podmínky

 

1) Výměna zboží

V případě, že jste si zvolili špatnou velikost a pokud do 14ti dnů od převzetí zašlete nepoškozené a nepoužité zboží zpět, vyměníme Vám jej za jinou Vámi požadovanou velikost v co nejkratším čase. Doporučujeme však předběžnou vzájemnou domluvu e-mailem nebo telefonicky. Za výměnu zboží standardně účtujeme manipulační poplatek (dopravné a doběrečné) dle aktuálního ceníku vybrané přepravní společnosti viz. Obchodní podmínky bod 2. Zboží zaslané k výměně musí být zabaleno v pevné krabici tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat NEPOUŽITÉ zboží včetně NEPOŠKOZENÉHO originálního obalu (např. sáčku či krabice), doklad o koupi a vyplněný návratový list (zasíláme v e-mailu při potvrzení objednávky). Zásilku adresujte na GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy. Zásilky s vyměněným zbožím zasíláme zpět kurýrem GLS, pokud není dohodnuto jinak.

 

2) Vrácení zboží

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je kupující povinen reklamovat zboží nejpozději do 3 dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. Objednané zboží je možné do 14ti dnů od doručení vrátit bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy dle zákona 367/2000Sb). Takto vracené zboží musí být NEPOUŽITÉ, ČISTÉ, NEPOŠKOZENÉ a schopné dalšího prodeje. Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout převzetí k reklamaci zboží, které nesplňuje výše uvedené zásady. Kupující má povinnost písemně (e-mailem) informovat prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Zboží zaslané k vrácení musí být zabaleno v pevné krabici tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat zboží včetně NEPOŠKOZENÉHO originálního obalu (např. sáčku či krabice), upevněných visaček s označením zboží, doklad o koupi a vyplněný návratový / reklamační list (zasíláme v e-mailu při potvrzení objednávky).  Zboží musí být zasíláno doporučeně, nikoliv na dobírku! Prodejce není povinen převzít reklamaci zaslanou na dobírku a tudíž ji nepřevezme. Po obdržení vráceného zboží, prodejce kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem nejpozději do 30dní od obdržení vráceného zboží. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu fakturované ceny (cena zboží, dopravné, doběrečné) a části nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží kupujícímu a jeho vrácení. Kupující nemá nárok požadovat zpět částku, kterou vynaloží za odeslání zboží zpět prodávajícímu. Zásilku adresujte na GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy.

 

3) Reklamace zboží

Prodejce rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. 

Kupující je povinen poskytnout Prodejci veškerou součinnost k ověření reklamované vady, jejího vzniku a k jejímu odstranění. Kupující při uplatnění reklamace je povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství.

Kupující je povinen předat zboží k reklamaci kompletní. Kupující dále předá prodejci kopii prodejního dokladu, přesný a výstižný popis závady (tj. v čem vada spočívá nebo jak se projevuje) a úplné kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail). V případě zaslání zboží k reklamaci poštou musí zásilka obsahovat doklad o koupi zboží a vyplněný návratový / reklamační list (zasíláme v e-mailu při potvrzení objednávky). 

Při uplatnění reklamace obdrží kupující písemné potvrzení, které mu slouží jako doklad při vyřízení reklamace. Kupující je povinen při sepisování potvrzení uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem potvrzení.

V případě neoprávněné reklamace bude reklamované zboží nachystáno k osobnímu odběru na výdejním místě prodejce. V případě požadavku kupujícího o zaslání zboží zpět Českou poštou nebo PPL bude Prodejce účtovat za zaslání náklady, které vynaloží v souvislosti se zasláním reklamovaného zboží zpět = manipulačním poplatkem ve výši 190,-Kč v České republice a 250,-Kč (10 EUR) na Slovensko. 

Čeština
cz
English
en
Polish
pl
Slovak
sk